Yerli ve yabancı yatırımcılar tarafından uluslararası bir telekomünikasyon ve çağrı merkezi hizmet şirketi olar ak kurulmuştur.

2007

İlk çağrısını karşılayan Infoline Teknoloji A.Ş. Türkiye’de, bilinmeyen numaralar ve rehberlik hizmetleri servisi pazarında çoklu 118 hizmetini veren ilk firma olarak faaliyetlerini hızlandırmıştır..

2009

Ocak 2011 tarihinde bireysel ve kurumsal müşterilerine 11824 üzerinden bilinmeyen numaralar ve rehberlik servisi hizmetini sunmaya devam eden Infoline Teknoloji A.Ş. 300’den fazla hukuk bürosuna, yazılımını kendisinin yaptığı Hızlı Bul ürünüyle web tabanlı bilinmeyen numara sorgulama hizmetini faaliyete geçirmiştir.

2011

Infoline Teknoloji A.Ş. 2014 yılı itibariyle Çağrı Merkezi hizmetine ek olarak müşterilerinin ihtiyaçlarını daha geniş kapsamda karşılamak amacıyla teknolojik alt yapı hizmeti vermeye başlamıştır.

2014
Tarihçe

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından verilen Rehberlik Lisansı’nı alıp, data çözümlerine yönelik çalışmalarını hızlandırmış ve kurumsal data içeriğini zenginleştirecek dış arama faaliyetleri ve data güncelleme çalışmaları yapmıştır.

2008

Infoline Teknoloji A.Ş. teknolojik alt yapı imkanları, koltuk kapasitesi ve uzman çağrı merkezi kadrosunun yetkinlik gücünün yarattığı sinerjiyle, Mart 2010 tarihinden itibaren outsource (dış kaynak) çağrı merkezi hizmetine başlamıştır ve şu anda; e-ticaret sektöründen perakendeye, sigortacılıktan bahis sektörüne kadar uzanan yelpazede muhtelif kurum ve kuruluşlara hizmet vermeye devam etmektedir.

2010

Haziran 2012 tarihinde UYAP (Ulusal Yargı Ağı Platformu) hizmeti 11824 servisi üzerinden verilmeye başlamıştır. Ekim 2012 tarihinde yeni bilinmeyen numaralar ve rehberlik servisi hizmeti olan 11825 faaliyete başlamıştır.

2012
;