Hakkımızda

Infoline Teknoloji A.Ş. bir outsource (dış kaynak) çağrı merkezi olarak şirketinizin departmanı gibi çalışmayı hedefleyen anlayışıyla 7 gün 24 saat müşterilerinizle olan iletişiminizi sürdürmenize, müşteri ilişkileri yönetiminiz için data oluşturmanıza ve şikayet yönetimi süreçlerinizi takip etmenize ve geliştirmenize yardımcı olur.
Inbound (çağrı karşılama), outbound (dış arama), back office (yazılı iletişim), şikayet yönetimi ve data yönetimi gibi birçok iş sürecinde eğitimli ve yetkin insan kaynağı gücü, ileri teknolojisi ve sinerjik çalışma anlayışıyla Güvenilir Çağrı Merkeziniz olma ilkesini benimsemiştir.
Günümüzde müşteri ilişkilerinin kalbi sayılan çağrı merkezi hizmetini optimal maliyetlendirme, güçlü teknolojik altyapı ve donanım desteği, doğru ve uygun personeli bulma ve yerleştirme becerisi ve lokasyondan bağımsız hizmet verebilme yeteneğiyle birleştiren Infoline Teknoloji A.Ş. kurumsal prestijinize katkı sağlayacak çözümler üretmeyi vaadediyor.
31 Aralık 2007 tarihinden itibaren çağrı merkezi alanında hizmet veren Infoline, 2014 yılı itibariyle web tasarım, sosyal medya yönetimi, dijital pazarlama ve reklamcılık alanlarında da kurumsal ve bireysel müşterilerine hizmet vermeye başladı.
Infoline Teknoloji A.Ş. bilgi ve iletişim teknolojileri alanındaki yenilikçi ve yaratıcı çözümlerle, ulusal ve uluslararası pazarda teknoloji hizmetleri sunuyor ve fark yaratan hizmetleriyle müşteri memnuniyetine odaklanıyor. Firmalardan temin edilen bilgiler ve resimler baz alınarak başlatılan web tasarım çalışmaları en hızlı şekilde tamamlanıyor.
Infoline Teknoloji A.Ş. müşterilerine sade, etkili ve kolay anlaşılır bir tasarım vadediyor. Yapılan işlerde ilgili firmanında görüşleri alınarak web tasarımında firmanın imajının doğru ve etkileyici bir şekilde yansıtılmasına önem verilir. Hazırlanan web sitesinde yer alan içeriğin ve bilgilerin ilgili firmayı tam olarak yansıtacak şekilde olmasına ve siteyi ziyaret edenlerin kolay ve memnun bir gezinti yapmalarına olanak sağlanıyor

KALİTE VE BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKASI
Hizmet verdiğimiz çağrı merkezi sektöründe koşulsuz müşteri memnuniyeti ile sürekli gelişme ve iyileştirme sağlamaya yönelik;
İş ve yasal yada düzenleyici gereksinimleri ve müşteri sözleşmelerine ilişkin güvenlik yükünlülüklerini dikkate alan, sürdürülebilir ve risk değerlendirmesi ile risk yönetimi esaslı bir bilgi güvenliği yönetim sistemi ile sektörün seçilen lider kuruluşu olmak.
Kuruluşumuzun iş felsefesinin temel değerlendirmeleri ile, müşterimizin iş kalitelerini iyileştirecek,verimlilik ve kararlılıklarını yükseltecek üstün kalitede ve değerde hizmet sunmak.
Müşterilerine değer katan ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan,müşteri odaklı hizmetler sunmak,insana yatırım yaparak çalışan mutluluğu ve motivasyonu sağlamak.
Hizmet öncesi ve sonrası gerekli analizleri yaparak müşteri sadakatini arttırmak.

;